Sunday 27 March 2011

BBQ Santai Umah Pak Ngah Ishak








20 Feb 2011 - Wah..... terasa sangat lega selepas menghabiskan final exam utk trimester 7. hanya berbaki 2 trimester lagi sblm bergraduat. Erm... dengan perancangan yang singkat, operasi menyerbu rumah Pak Ngah pun bermula.... Shopping dulu kat Giant Nilai sblm g umah Pak Ngah kat sg Pelek. Ni kali kedua mybcomm ke rumah Pak Ngah... Rasa mcm ingat2 lupa la umah Pak Ngah ni... Kan dah betul aku cakap, sesat barat ntah ke mana. Dekat kul 630 ptg baru sampai umah Pak Ngah. Rasa best jer sebab suasana umah Pak Ngah ni sunyi dan jauh dari kesibukan. Malam menjelang tiba dan sangat terharu sbb Pak Ngah dah siapkan utk kami 'campfire' kat tepi tasik.... Rasa nak tdo jer kat halaman belakang rumah Pak Ngah. Rasa best, tenang dan mendamaikan....

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete