Tuesday 8 March 2011

Berjalan Kucing Sambil Menolak Motor

8 Mac 2011 - Ramai plak student datang opis malam ni.... Lepak punya lepak tak sedar jam dah dekat kul 8 malam. dengan cergasnya aku capai helmet dan pergi ke moto aku.... start moto jer baru perasan minyak dah kritikal. sempat sampai ke tak aku kat petrol pump ni? bukak wallet ada 2 hengget je lak... adoi... kena g bank dulu.... lepas kuarkan duit, g la petronas kat depan upm ni... bwk slow jer sbb takut minyak habis.... elok2 aku sampai kat trafik light nak belok ke kiri, tetiba moto aku mati.... adoi.... sah minyak abis ni.... tekan2 starter x nak idup gak.... erm... dengan BANGGANYA aku pun turun dari moto, berjalan kucing sambil menolak moto aku ke arah petronas. seb baik dah tak jauh. kalau jauh, mau berpoluh ni.... hadoi.... hadoi dan hadoi lagi.... apa lah nasih aku.... lepas isi minyak tetiba rasa mcm ada rintik2 hujan plak... aku pun memecut balik ke rumah. punya malas nak bukak baju hujan. seb baik sempat sampai umah.

No comments:

Post a Comment