Tuesday 15 March 2011

Promo Oh Promo....

12 Mac 2011 - FACON datang lagi. tahun lepas aku tak sempat bertugas sbb kena rushing balik kampung. Tahun ni aku sempat la bertugas walaupun hanya separuh hari. Jumaat aku n the gang bergegas ke KLCC untuk setup booth. Letih dan panas sbb depa kedekut tak pasang ekon... Dekat nak maghrib baru aku sampai semula ke opis. Sabtu pepagi lagi aku dah ke KLCC. Park kete kat LRT Sungai Besi. Naik tren sampai ke KLCC. Mcm nak tercabut kaki berjalan dari twin tower ke Convension Centre. Keadaan tak lah sesibuk mana. Bila perasmian di lakukan pada jam 11 pagi, keadaan mula sedikit sibuk. ramai jugak yang berkunjung ke booth kami. Sekitar jam 130petang, aku bergerak balik ke UPM untuk ke kelas aku kul 3. Punyalah kerap sangat naik tren, aku leh tersalah stesen masa balik. Penat mmg penat, lawak pun ye jugak. Dah lah panas terik.

No comments:

Post a Comment