Friday 4 March 2011

Me In Pink






4 Disember 2010 - Kata orang, lelaki tak elok pakai pink. Tapi aku tak kisah, sebab ini hasrat isteri tercinta untuk bersanding dalam tema merah jambu. mula-mula mmg rasa mcm janggal sbb semuanya kaler pink, tapi bila dah pakai, ok pulak. walaupun kulit aku ni tak berapa nak cerah, tapi aku tak kisah. dengan tema pink, aku bersanding walaupun mak andam lambat sampai, nasib baik angah ada untuk siapkan aku sekitar jam 1 petang.
cuaca agak suram dan mendung, namun bahang tetap terasa.
semasa nak berarak masuk ke rumah isteri, gerimis mengundang....
peluh mencurah2 akibat dari kepanasan cuaca. tambahan aku mmg tak tahan panas. sambil makan, sambil lap peluh. kawan2 ramai datang berkunjung dan memeriahkan suasana.
terima kasih kepada semua yang telah berkunjung ke majlis kami.
kisah kehidupan ku berjalan mengikut rentak langkah kami. dulu hidup sorg2, sekarang dah berdua.... moga bahtera perkahwinan yang kami bina kekal hingga hujung nyawa.

No comments:

Post a Comment